divendres, 18 de novembre del 2016

La Castanyada de primària

El passat 28 d'octubre a la tarda vam celebrar la Castanyada a primària. Mentre els animats avis feien les castanyes i les paperines per guardar-les, al gimnàs els alumnes de tercer van fer un bonic recital poètic amb poemes de la tardor. Tot seguit tots els alumnes van anar a la pista on els mateixos de tercer van fer unes danses. L'olor de castanyes que provenia de la pista de sorra ja omplia l'ambient i de seguida va ser hora que els de sisè repartissin aquestes fruites del castanyer acompanyades dels inseparables panellets. I el moscatell? El tradicional moscatell va ser pels avis que s'ho van ben guanyar.



Mireu les fotos a l'enllaç

3 comentaris:

  1. Jo m'ho vaig passar d'allò més bé repartint castanyes en els nens/es de 2nB i també menjant castanyes i panallets !!!

    ResponElimina
  2. Ja es veu que us ho vau passar tots d'allò més bé. I les castanyes que van arribar a casa estaven boníssimes!!!

    ResponElimina
  3. Va ser SUPER divertit. Repertir castanyes va ser una mica liós pero després l'Aida i jo ens em vam ensortir. També va ser molt divertit perqè molta gent va anar disfressada com la Berta Bartomeu, en Marçal Font ... A mi no m'agraden les castanyes però les vaig guardar per a casa que se les mengesin els meus pares.

    ResponElimina

El teu missatge serà visible quan un administrador del bloc l'aprovi. Gràcies per la paciència.